RKO

RKO

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 1989
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

 رندی ارتن در سامراسلم 2012 نخواهد بود! اما سوال این جاست! آیا این نبودن به خاطر تعلیق 60 روزه اش است؟ گر او کار اشتباهی را انجام داده است، تعلیق کردن مگر برای چه هست؟ حال که او مدت دو ماه تعلیق بوده است، آیا این کافی نیست؟ ارتن برگشته است اما هنوز حال و هوای قدیم را ندارد انگار هنوز در تعلیق است؟ او اکنون استوری مهمی ندارد! ما استوری های بسیار زیبای او را با آندر تیکر، باتیستا، ادج ،ری مستریو، کریسچن، سی ام پانک و به خصوص جان سینا در سال 2009 را به یاد داریم.  رندی ارتن یک سوپراستار باهوش و جزو درجه یک ها است. او هم چنین از محبوب ترین استارن WWE و پرو رسلینگ است؟

سخت است که تماشاگر بفهد او چه احساسی دارد چون او فردی مرموز است و مانند مانند استن کولد ممکن است یکبار ورزشگاه را با یک"RKO" منفجر کند. وقتی که او چند هقته پیش در راو برگشت و با هیث اسلاتر مبارزه کرد؛ تشویق های زیادی را از تماشاگران دید و به WWE اثبات کرد که از محبوب ترین هاست. فینیشر زیبای او ،"RKO"، هنوز هم از محبوب ترین فینیشرهاست. حتی با این که نزدیک به 10 سال است درحال استفاده کردن مستمر از آن است اما تمشاگران در هنگام دیدن آن طوری رفتار می کنند که انگار را اولین بار است، آن را می بینند.

شاید بعضی از طرفداران و منتقدان WWE فکر کنند او "کهنه" شده است چون هشت سال است که مانند جان سینا در Main Event است. ولی او بهترین نمایشش را در این دو سال اخیر به نگاه همگان در آورده است. به یاد بیاورید استوری های او با پانک و کریسچن در سال 2011 ! که هر دو از استوری های عالی و طولانی بودند و مسابقات زیبایی را به نمایش گذاردند مانند مسابقه او با پانک در رسلمنیای 27 یا مسابقه او با کریسچن در سامراسلم 2011. سی ام پانک و کریسچن از بهترین های WWE هستند اما آن موقع رندی بهتر بود و درهر دو استوری برنده بود

برای پی پر ویوی بزرگی مانند سامراسلم که مسلما بعد از رسلمنیا و رویال رامبل، بزرگترین پی پر ویو WWE است؛ نام ها و مسابقات بزرگ باعث پیروزی می شوند مانند مسابقه تریپل اچ و براک لزنر که قطعا از مسابقه راک و سینا زیباتر خواهد بود. پس WWE هم باید استارهای تاپ خود را حتی برای قسمت یا  پرومویی به سامراسلم بیاورد تا فروش بالاتری کند. رندی ارتن در بین استاران تاپ WWE هست و او درمورد حضور در ساراسلم گفته است: “unfortunately I’m not working” متاسفم من کشتی نمی گیرم.

در حال حاضر بهترین رقیب برای رندی، دنیل برایان است زیرا این دو در هیچ پی پر ویوی با هم مسابقه نداده اند و مسابقه آن ها تازگی دارد. گزینه های دیگری همچون کین، سینا و سی ام پانک هست اما کین همین چند ماه اخیر با رندی استوری داشت و سینا و پانک هم در طی استوری لاین های خود برای کمربند WWE هستند. اما پیشنهاد مسابقه رندی با برایان غیرمعقول است زیرا برای دنیل مسابقه ای با کین ثبت شده. رندی و دنیل در 10 فوریه امسال مسابقه زیبایی با هم داشتند اما به علت دخالت بیگ شو بدون برنده بود و همچنین او یک مسابقه کوتاه تر با او در ماه مارچ داشت که  در ان هم کین با دخالتش ما را از برنده داشتن محروم کرد.

رندی ارتن در مقابل دینل برایان می توانست در سامراسلم باشد. حتی می تواند در یک پروموی کوتاه همراه چارلی شین باشد. هم چنین این مسابقه می توانست سومین یا چهارمین مسابقه بزرگ سامراسلم 2012 باشد! و هم می توانست با محبوبیتی که این دو استار دارند، مسابقه ای جذاب برای تماشاگران و پول خوب برای وینس باشد اما حیف که نشد. در عوض، رندی ارتن در حال حاضر دوباره در حاشیه نشسته است اما این بار تقصیر خودش نیست. او درخدمت تعلیقش هست. نبودن رندی در سامراسلم 2012 اشتباه و سهل انگاری تیم کریتیو(creative team) است زیرا ممکن است آن ها استعداد رندی را فراموش کرده اند.

امیدواریم مسابقه Orton vs Brayan را به زودی ببینیم زیرا در حال حاضر فقط این حریف برای او مناسب است. اما تنها دلیل نبودن رندی در سامر اسلم فقط همین اشتباهی نیست که او به خاطرش 60 روز محروم شد؛ فقط همین سهل انگاری تیم کریتیو نیست؛ بلکه شاید کلا این دو دلیل کنار رود و دلیل مهمی دیگر جلو بیاید که همان "StoryLine" هست. استوری لاینی که باعث جذابیت WWE شده، استوری لاینی که باعث شد ما طرفدار WWE شویم. شاید بین مسابقه بر سر کمربند WHC (لازم به ذکر است که WWE.COM به نقل بوکرتی گفته دلریو به دلیل کار بدی که در انتهای شوی اسمکدان کرد، دیگر نامبروان کنتندر WHC نیست.) یا مسابقه کین و دنیل یا بین مسابقه هانتر و براک یا ...دخالت کند و استوری جدیدی را بسازد که بعید هم نیست.

اما همان طور که اشاره شد مسابقه دلریو و شیمس لغو شده است و شاید رندی به مصاف دلریو رود و همانند سامر اسلم سال 2010 مسابقه ای زیبا انجام دهند اما نه مثل دوسال قبل برای کمربند WWE بلکه برای کمربند WHC. شاید به این مسابقه احتمالی، چند نفر دیگر اضافه شوند که تعجبی ندارد.اما در انتهای مقاله این نکته را بگویم که شاید کل این جریانات (نبودن رندی در سامراسلم که خودش آن را گفته) برای غافل گیر کردن طرفداران WWE باشد و رندی در این دو شوی اسمکدان و راو پیش رو حریفی را چلنج کند یا توسط حریفی چلنج شود یا بوکرتی مسابقه ای ترتیب دهد. حال باید فقط منتظر شوی اسمکدان و راو پیش رو باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامــه مـطـلـبـــــ
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:رندی ارتن,رندی اورتون,افعی,سامراسلم, نویسنــده Amirhosein zeinali
Bia2Rko.Loxblog.Com تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی